reklama

Papkanie, jednoducho, rýchlo a zdravo

Dnes by som vám chcela odporúčiť jeden skvelý jednálniček pre deti na 7 dní, ktorý sa ku mne dostal úplnou náhodou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Ako každá matka sa snažím svojej dcére dávať čo najviac zdravej a vyváženej stravy. Nezaradila by som sa ku žiadnej kategórii matiek akože biomatka to v žiadnom prípade, aj keď som svoje dieťa 16 mesiacov kojila a snažila sa aby sa do veku dvoch rokov vyhýbalo sladkostiam netrvám na tom, aby jedla iba úplne zdravo, ale nechcem ani aby jedla nezdravo snažím sa ju už odmala viesť k tomu, aby si sama vedela aj v budúcnosti zvoliť cestu, poznala klady aj zápory daných jedál. 

V praxi to znamená že prioritne jej varím zdravé jedlá, ale neodopriem jej sem tam aj nejakú sladkosť. Ako všetci vieme s ponukou sladkosti, nezdravých jedál, sýtených nápojov a podobných veci sa človek stretáva každý deň takže, s týmto som nikdy nemala problém ju oboznámiť. Našťastie polovica týchto veci jej nechutí a jedinou jej neresťou je čokoláda. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Avšak čuduj sa svete, aj napriek tomu že dnes sa všetko točí okolo biovšetkého, nájsť nejaké ucelené zdravé recepty pre deti, je takmer nemožné, teda ak sa vám chce prechádzať kvantá bio stránok a podobne tak nie, ale keď nato nemáte čas ani trpezlivosť existuje o tom naozaj málo kníh či kuchárok. Hlavne nájsť pre dieťa vždy niečo nové a zaujímvé je dosť náročné a variť sa musí predsa každý deň, tak ma hľadanie prestalo baviť, už už som to chcela úplne vzdať, no vtedy akoby naschvál sa ku mne dostala jedna skvelá pani s prosbou či by som jej nenafotila nejaké jedlá do pripravovaného jedálnička pre deti. Oboznámila ma s konceptom, ktorý ma mimoriadne nadchol. Papkanie rýchlo, jednoducho kvalitne a zdravo. Keďže žije na opačnom konci republiky naša dohodla bola, o to zaujímavejšia. Jedlá, ktoré som fotila som totiž aj sama varila, dekorovala a nechala ich ochutanť moju malú dcéru. Experiment, ktorého som sa hneď chytila. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pani som poprosila, aby mi zaslala jedálniček, nech poznám recepty. Úplne prvá vec, čo ma milo prekvapila, že autorka pri každom jedle uvádza potravinové zloženie, výhody jednotlivých potravín, to ako prospievajú na organizmus dieťaťa, aké všetky vitamíny obsahujú.

Pozitívum číslo dva, úprimne veľmi sa mi do toho nechcelo, prestavila som si koľko práce bude so samotným varením plus ešte ďalší čas na fotenie. Na moje prekvapenie jedlá naozaj rýchle a jednoduché, max 20 minút, úprimne viac času som strávila nad vytvorením fotky ako nad uvarním samotného jedla. :)

Aby som neklamal a poskytla pravdivú recenziu moja dcéra z 5 jedál čo som vyskúšala odmietla iba jedno to považujem u malého dieťaťa za úspech. Na ostaných si dokonale pochutnala nie len ona, ale aj ja. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento jedálniček ma ako matku príjemne prekvapil, rovnako ako celá stránka o zdravej strave, pre deti kde autorka pridáva aj recepty z aktuálnych sezónnych potravín. Má svoj eshop s rôznymi zaujimavými doplnkami ku stravovaniu atď. Musím ju veľmi odporučiť všetkým ktorých zaujíma zdravá strava, aj keď celé je to prioritne pre deti myslím, že aj maminky a oteckovia si budú vedieť vybrať nejaké to obľúbené jedlo, či smootie. 

Autorské fotky nájdete na mojej stránke. 

Hedviga Mlatičekova

Hedviga Mlatičekova

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

http://www.zamona.eu/Som začinajúca fotografka ktorá popri fotení rada cestuje a píše o svojich zážitkoch, mojou hlavnou úlohou je však byť matkou a teda chcem pomocou svojimi článkov aj pomôcť mamičkám sa lepšie orientovať kam s detičkami, keďže svoju ratolesť si nosím všade so sebou. :)Vo svojich článkoch teda spájam materstvo, fotenie a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  KOMENTARESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu