reklama

Kraľovské mesto Skalica

Ako som písala popri materskej dovolenke sa venujem foteniu a na svoje rodinné promo fotenie som si vybrala krásne mesto Skalicu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Považujem ju za jedno z najkrajším miest na Záhorí. Zároveň je takmer na hranici s Českou republikou takže moja cesta nebola až taká ďaleká. 

Hneď prvé miesto ideálne na fotenie ma napadla pre Skalicu typická rotunda sv. Juraja a hradby mesta okolo nej. Prišla som tam z Potočnej ulice, a obzrela si terén, hrady aj rotunda aj keď v sychravom počasí vyzerala krásne, výnimočne dobre s hradbami tvorili krásnu vonkajšiu expozíciu na dokonalé fotky s tradičnými skalnými schodíkmi, a celé prostredie krásne dotvárali stromy s konármi od mrazu, nevedela som si predstaviť krajšie fotenie. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počasie nám však neprialo, zima sa zarezávala až do kosti, fotenie s deťmi si všetci čo im majú vedia predstaviť a teda museli sme improvizovať, keďže malému chlapčekovi bola riadna zima, rozhodli sme sa presunúť fotenie do neďalekého hotela sv.Michal na rohu ulice. 

Krásny útulný malý mestský typ hotela, v Old english club štýle, s moderným relax centrom a krásnym inetérom s kovým zábradlím, teplými červenými kobercami a priestranými izbami, v nazvala by som to domácom útulnom štýle. Doplňuje skutočne dobrá kuchyňa, ktorá sa snaží pripraviť vždy nejaké zaujímavé sezóne jedlá či nápoje. 

Priestory sme vďaka milej recpečnej mohli využiť na krásne rodine fotky, v teplučkú aj s malými detičkami. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pred tým než som fotenie začala som si bola dať v tomto hoteli kávičku na zahriatie, k tomu kus domáceho koláčika, ale s určitosťou viem povedať, že ponúkajú aj dobré vína typické pre túto oblasť.

A aj keď som toho veľa so Skalice tentoraz neobjavila, viem s určitosťou povedať, že okrem dobrého jedla a vína si tu môžete užiť prechádzku zrekonštruovaným historickým centrom, nádhernú architektúru niekoľkých kostolov s hlavným priamo v centre mesta, pochutnať si na skvelom skalickom trdelníku, takmer na každom rohu, ale aj na iných cukrovinkách v cukrárni na námestí, a pre nadšencov sa tu nachádza aj veľmi pekné golfové ihrisko s priľahlou reštauráciou. Aj keď je toto mesto malé ma toho veľa čo ponúknuť. 

Hedviga Mlatičekova

Hedviga Mlatičekova

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

http://www.zamona.eu/Som začinajúca fotografka ktorá popri fotení rada cestuje a píše o svojich zážitkoch, mojou hlavnou úlohou je však byť matkou a teda chcem pomocou svojimi článkov aj pomôcť mamičkám sa lepšie orientovať kam s detičkami, keďže svoju ratolesť si nosím všade so sebou. :)Vo svojich článkoch teda spájam materstvo, fotenie a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  KOMENTARESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu