reklama

Macík BUBU

Tento blok mal byť pôvodne venovaný komentárom aktuálného diania, na Slovensku a vo svet ale.........

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ked’že mám pocit že ako matke na materkej dovolenke sa môj mozog pomaly gumuje a moje komentáre by neboli ani zďaleka aktuálne (vzhľadom na povinnosti ich nestíham sledovať) ani vtipné (na vtipkovanie už nemám silu na konci dňa keď tieto riadky zvykne písavať). Môj blog sa pomaly ale isto začal meniť, články sú venované matkám a otcom s odporúčaniami na to kde zájsť so svojou ratolesťou aby na vás ľudia nezazerali (keď naháňate svoje dieťa cez pol reštiky), aby sa tam vaše dieťa cítilo pohodlne a tak trochu som tu dala aj pár rád ako zvládať s malým drobcom dlhšie cesty. A budem v tom pokračovať aj naďalej keďže popri mojej materskej som sa rozhodla venovať aj foteniu detí a portrétov asi toho veľa ešte nacestujem za klientmi a vždy sa budem snažiť to spojiť s nejakým príjemným výletom z ktorého vám potom napíšme recenziu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Avšak vďaka nečakaním udalostiam v úzkom kruhu mojich priateľov sa nám stala taká vec, že mojej malej dcére sa odsťahovala jej jediná kamarátka na druhý koniec republiky. Tak mi neostávalo nič iné len, aby neostala úplne asocializovná hľadať nové alternatívy zapájania ju do diania medzi malé deti. Urobila som si vlastný prieskum a prešla minulý týždeň každý deň jednu aktivitu v blízskosti a centrách, ktoré sme našli v okolí. Dnes som sa rozhodla odporučiť vám nášho víťaza, tým sa stáva Stredisko voľného času v Hodoníne - macíka BUBU. Pred tým než sa do klubu vyberiete odporúčam, aby ste svoje dieťa obliekli do niečoho pohodlného, či už legínky alebo punčošky pod rifličky v ktorých bude môcť behať, priniesli si papučky desiatu a niečo na pitie.Club macíka BUBU sa nachádza na Horních Valoch 2 v Hodníne je prístupný deťom od pondelka do štvrtka od 9: 30 do 11, od 16 mesiacov do 4 rokov. Vstupné je 40 korún českých. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

My sme sa rozhodli navštíviť ho hneď prvý deň nášho prieskumu. Keď sme došli na miesto, mali sme najprv problém nájsť kde sa tento club nachádza našťastie jedná milá mamka nás hneď navigovala, po vstupe zabočíte do prava prejdete sklenenými dverami, potom sa dáte do ľava a hore po schodoch tam sa už nachádza miestnosť pre detičky. Privíta vás vysmiata pani vychovávateľka Monika, pri vstupe zapíšte seba aj dieťa do ,,prezenčky” zaplatíte poplatok a ide sa nato.

Na začiatku si detičky skúšajú svoje pohybové schopnosti napríklad chodením po lavičke, šmýkaním sa po šmýkľavke, alebo po lavičke na bruchu či na chrbte, prechádzaním látkového farebného potrubia, či skákaním do hula hop kruhov takúto dráhu si prejdú podľa chuti a potreby, neskôr je čas na nejaké to vzdelávanie, spoznávanie tvarov, farieb, emócii pomocou kreslených postavičiek z knihy a tak podobne, rovnako sa tu aj tancuje, ide skôr a snahu koordinovania detského pohybu a sústredenia sa kedy hudba hrá a kedy nie, je tu priestor aj pre tvorivé detičky a mamičky pri kreslení alebo vyrábaní maličkosti z papiera, látky atď. podarilo sa mi vyrobiť nádherného kráľa z toaletnej rolky, po dlhom čase som bola na seba patrične hrdá a moja dcéra bola úplne užasnutá z toho čo dokážem :) Okolo 10 je čas na ,,svačinku” pri ktorej pani vychovávateľka číta detičkám rozprávku, nakoniec je čas na hudobné nástroje a pesničky. Táto hodina a pol sa končí tým že sa vaša ratolesť môžu spolu s medvedíkom BUBU pohojdať v dekách. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo sa nám páčilo najviac, bolo to že je to krúžok zameraní ako na pohyb tak aj na rozvoj motoriky ale aj hudby, tiež vysoko oceňujeme že sa snaží pani zapájať aj mamičky v zmysle hesla keď maminky sedia na zadku ani detičky nebudú nič robiť, ale zároveň s taktom pripravuje aktivity či už podľa počtu detí alebo podľa toho na čo dobre reagujú do ničoho ich nasilu nenúti, chváli ich a odmeňuje pohladkaním od macíka BUBU na konci po každej hodine. Veľmi sa nám tento krúžok páči vrelo ho odporúčame hlavne v týchto škaredých dňoch čo sa počasia týka mamičkám a ich detičkám z okolia Hodonína, ale aj Skalice.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tešíme sa na ďalšie hranie :)

Hedviga Mlatičekova

Hedviga Mlatičekova

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

http://www.zamona.eu/Som začinajúca fotografka ktorá popri fotení rada cestuje a píše o svojich zážitkoch, mojou hlavnou úlohou je však byť matkou a teda chcem pomocou svojimi článkov aj pomôcť mamičkám sa lepšie orientovať kam s detičkami, keďže svoju ratolesť si nosím všade so sebou. :)Vo svojich článkoch teda spájam materstvo, fotenie a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  KOMENTARESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu