reklama

Krst v ,,Kanade"

Nehovorím o krstinách v štáte Kanada ale o príjemnom motoreste, ktorý sa nachádza v dedine Hriadky na hlavnom ťahu medzi Košicami a Michalovcami. Toto miesto sme si vybrali na obed po krste našej malej dcéry práve na dobré odporúčania a tie nesklamali.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už od začiatku bola komunikácia s personálom veľmi príjemná a po dvoch stretnutia pred samotnými krstinami sme sa rýchlo dohodli. Aj keď v salóniku už mali nejakú akciu hneď nám ponúkli náhradný priestor, ale zároveň nás upozornili aj nato, že keď budeme v hlavnej časti reštaurácia ktorá bude aj naďalej otvorená a našu časť iba oddelia kvetmi (umelé stromčeky veľkosť asi 160cm ). Nevedela som si predstaviť ako nám to zabezpečí súkromie avšak musím uznať bolo to urobené veľmi esteticky a ani sme počas celého obeda nepostrehli, že zvyšok reštaurácie ďalej funguje. Rovnako rýchlo sme sa dohodli aj na menu, a výzdobe (ktorú som nechala na personál) ako plus beriem aj to, že som to celé dohadovala s čašníčkou a nebolo nevyhnutné sa stretávať s prevádzkou, čo by mi časovo ako čerstvej matke asi spôsobovalo komplikácie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samotná oslava krstu prebiehala veľmi príjemne. Pri príchode sme mali už nachystané dohodnuté prípitky, personál s nami počas celej oslavy komunikoval avšak neobťažoval nás zbytočnosťami. Obsluha bola na dobrej úrovni, priemné, milé usmiate mladé slečny. Jedine čo by som vytkla bolo, že tortu sme si museli nakrájať a poddávať sami. Alkohol sme si taktiež nalievali sami, čo však chápem, nebolo by fér chcieť aby nám ho aj nalievali keďže bol náš a nie kúpený od nich. Výzdoba na stole bola pekná romanticky fialková, vhodné zvolená na oslavu krstu dievčatka, pekne doladená sviečkami. 

Jedlo by som ohodnotila na trochu nižšie na mojej pomyselnej stupnici keďže do slepačej polievky pridali zrejme maggi čo nevyhovuje každému a ja som konkrétne tento typ človeka, ani som nato nebola vopred upozornená. Hlavné jedlo bravčové a kuracie plátky na prírodný spôsob k tomu opekané zemiaky a ryža bolo v celku dobré. Mäso prepečené prílohy chutné vopred dohodnuté podmienky pre detské porcie boli taktiež splnené. Výhrady by som mala iba k druhému hlavnému jedlu – bravčový rezeň a varené zemiaky, ktoré sa podávalo neskôr. Rezeň bol síce skvelý ale zemiaky boli nedovarené. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto priemerné jedlo však zatienilo priestranné prostredie, a ústretovosť personálu, čo som ocedila hlavne ako matka dojčaťa. Mali sme dostatok manipulačného priestoru okolo stola pre kočík. A to nie len na jeho odloženie, ale aj aby sme s ním mohli urobiť pár krokov pre utíšenie dieťaťa. Rovnako ma príjemne prekvapilo keď mi čašníci ochotne poskytli kľúčik od izby na poschodí kde som v pokoji mohla nakojiť a prebaliť svoje bábätko. Čo považujem za najväčšie plus. Taktiež sme obsadili box vedľa nášho stola vecami malej a nikto k tomu nemal žiadne výhrady ani nás nečastoval ,, škaredým pohľadom“. Zároveň im neprekážali ani dve staršie deti ktoré sa v okolí motorestu šantili a rovnako ochotne im aj poskytli heslo na wifi, ktoré tam majú. Čo považujem dnes už za samozrejmosť .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Celkový dojem z tejto oslavy je pozitívny a príjemný ohodnotila by som to slovami príjemné posedenie za rozumnú cenu (cca16e/ osoba ) Cena zahŕňa – prípitok, jedno nealko, kávu, polievku, 2 hlavné jedlá. A odporučila by som aj iným aby si pre svoje rodinné oslavy vybrali tento motorest. 

Hedviga Mlatičekova

Hedviga Mlatičekova

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

http://www.zamona.eu/Som začinajúca fotografka ktorá popri fotení rada cestuje a píše o svojich zážitkoch, mojou hlavnou úlohou je však byť matkou a teda chcem pomocou svojimi článkov aj pomôcť mamičkám sa lepšie orientovať kam s detičkami, keďže svoju ratolesť si nosím všade so sebou. :)Vo svojich článkoch teda spájam materstvo, fotenie a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  KOMENTARESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu