reklama

Roxette v Košiciach

Košice sa dňa 6.6.2011 stali jedinym mestom kde sa na Slovenku ukázala Švédska skupina Roxette takže si tu určite zaslúži nejaký ten komentár. Mala som to šťastie, že som tam mohla byť a aké to zanechalo vo mne dojmy? Pekne po poriadku najprv prejdime cez pred kapelu, ktorou bol Peter Bič projekt keďže som o nich nikdy nič nepočula tak som im nevenovala veľkú pozornosť avšak atmosféra ktorú sa snažili navodiť v Steel aréne, sa nedala nepostrehnúť. Síce ako každá pred skupina veľkých kapiel či spevákov to nemali ľahké lebo diváci s nimi moc nespolupracovali dá sa povedať, že išlo o slušný zážitok s celkom pohodovou atmoškou, ktorá nikoho neiritovala ba priam naopak pokojne by som si vedel predstaviť večer na ich koncerte v nejakom miestnom pube.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Samotné duo Roxette po príchode na scénu pôsobilo dosť nudne, začiatok by som ohodnotila za nezaujímavý až uspávajúci. Teda aspoň prvých pár piesni, čo trvalo asi tak pol hodinky potom nastal zásadní obrat pri piesni It muste have been love pri ktoré celá sála začala akoby elektrizovať a diváci sa nechali unášať spolu so speváčkou spievali a bavili sa. Celý koncert bol postavený na striedaní rytmickejších veci s pomalšími čo tiež trochu rušilo niekedy veľmi dobre naštartovanú atmosféru. Koncert oficiálne trval asi dve hodiny. Počas ktorých zazneli okrem nových vecí aj tie najväčšie hity ako Ho do you do a iné ktoré som si nepísala ako iný poctivý novinári tak si ich nepamätám :) Prvý prídavok si museli fanúšikovia vytlieskávať hodnú chvíľu ale stál za to okrem úvodnej balady po ňom zazneli aj piesne ako Spending my time a Dangerous. Po chvíli sa skupina opäť stratila avšak o chvíľu si ju diváci vytlieskali znovu aj s výdatnou pomocou bubeníka skupiny a v tejto už značne nabudenej ale aj nervóznej atmosfére, z očakávania toho hitu ktorý všetci chceli počuť, zaznel konečne aj dlho očakávaný a notorický známi hit Listen to your heart, ktorý samozrejme odspievala spolu s duom aj celá Steel aréna, celkovo bolo atmosféra nakoniec dobrá, pre niekoho možno sklamanie pre iných šanca na vybláznenie a zaspomínanie na staré dobré časy mladosti pre mladšie ročníky spoznanie staronovej kvalitnej hudby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Koncert prebehol pokojne z organizačného hľadiska a z hľadiska atmosféry mám zmiešané pocity chvíľami som sa totiž nudila, chvíľami som bola doslova unesená keď som videla ako dvaja ľudia spolu so skupinou dokážu roztlieskať takmer plnú Steel arenu. Po koncerte mi síce ešte asi dve hodiny zvonilo v ušiach ale neľutujem, že som tam bola a venovala čas určení na učenie sa na skúšku:) tejto skupine. Tí ktorí tam neboli môžu ľutovať, že si nechali ujsť takúto jedinečnú príležitosť pozrieť a vypočuť si svetovo známych interpretov a pokochať sa na tom akú vedieť robiť show a strhnúť v istých momentoch dav divákov do varu.

Hedviga Mlatičekova

Hedviga Mlatičekova

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

http://www.zamona.eu/Som začinajúca fotografka ktorá popri fotení rada cestuje a píše o svojich zážitkoch, mojou hlavnou úlohou je však byť matkou a teda chcem pomocou svojimi článkov aj pomôcť mamičkám sa lepšie orientovať kam s detičkami, keďže svoju ratolesť si nosím všade so sebou. :)Vo svojich článkoch teda spájam materstvo, fotenie a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  KOMENTARESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu