reklama

Máša a medveď na ľade

Ako matka, ktorá všade musí byť a všetko zažiť, neobsedí doma, som sa rozhodla tento resp na konci minulého týždňa ísť si pozrieť Mášu a medveď na ľade.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Kto by nevedel o čo sa jedná nemá deti, ale ak má deti a nepozná to dovolím si povedať že nežije na tejto planéte. Ale predsa pre úplnosť je to ruská rozprávka ktorá je voľné dostupná na youtube má asi 60 častí milióny vzhliadnutí, fičia na nej takmer všetky malé deti. Keďže je to takýto marketingový fanatizmus ľudia sa samozrejme rozhodli rozšíriť to, a okrem všakovakých produktov od oblečenia, cez plyšáky atď. urobili toto predstavenie aj na ľade tak som bola zvedavá aké to bude. 

Na moje obrovské prekvapenie bolo to úžasné lístky, áno mega drahé hlavne ak máte viac ako jedno dieťa. Najlacnejší lístok úplne hore 15 eur, najdrahší úplne dole 50 e takže ak chce ísť 4 členná rodina úplne dole 200 eur a to už je pálka za hodinu a pol zábavy pre deti, ale nechajme na každom podľa toho čo si môže dovoliť.
Ja som sa dovalila na túto ľadovú revue bez lístka takže namiesto 25 eur som nakoniec zaplatila 29 a pre moju 25 mesačnú dcéru taktiež 29 eur. (deti do dvoch rokov zdarma). Kúpili sme si štandardne predražené občerstvenie v Bratislave na zimnom štadióne zasadli na miesta, musí uznať chalanisko na vstupnom mi dal naozaj dobre miesta hneď na kraji pri východe 10. rada dobrý výhľadu. Naozaj mu ďakujem nemohla som obstáť lepšie. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predstavenie začalo síce pár minút neskôr, asi čakali nato kým sa všetci usadia. Čo s týka mňa bolo dosť náročné vysvetliť mojej dcére, prečo nemôže isť až na ľad, takže kým začali pár krát na seba strhla pozornosť práve ona. :) Avšak keď sa to začalo naozaj nemám čo vytknúť krásne predstavenie v ktorom boli všetky obľúbené postavičky z rozprávok, Máša a medveď, vlci zajac, medvedica, tučniak, panda atď. Prespievané a prerozprávané do slovenčiny známymi slovenskými hercami, avšak so zachovanými melódiami z piesni ktoré sa pôvodne nachádzajú v rozprávke. Moju dcéru som asi nikdy nevidela šťastnejšiu ako keď to začalo skákala na mne keďže som ju radšej aby neutekala držala na rukách, tlieskala niečo si pospevovala bolo to priam úžasne nevedela som sa na jej nadšenie vynadívať, to trvalo celých 45 minút až do prestávky, bola úplne unesená. Musím sa priznať že to dostalo celkom aj mňa obdivovala som ako môže niekto tak dobre korčuľovať so zjavne ťažkým medvedím kostýmom, rovnako ako aj ako Máša môže svoju trojkolku tak šikovne viesť po ľade, zdalo sa mi že sa nám protagonisti naozaj snažili poskytnúť aj komplexný korčuliarský zážitok, ktorý pekne dopĺňali kulisy a projekcia na stene. Potom bola 20 minútová prestávka kde väčšina deti šla na WC samozrejme takže tam bol mega rad aj keď ja so svojho skvelého miesta ešte raz vďaka predajcovi som tam bola medzi prvými takže sme mali čas ešte aj na nejaké nákupy, pri vstupe sa predávali balóniky s motívom rozprávky najlacnejší 5 eur, ďalej CD z ľadovej šou keďže natáčať a fotiť bolo zakázané a rovnako aj plyšáci. Pri odchode som si všimla že skoro všetko sa vypredalo, veď takto lákať malé nevine deti je najjednoduchšie a čo rodič neurobí pre dieťa povedzme si pravdu, ale aj takto funguje biznis. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Druhá polovica predstavenia začiatok trochu vlažný až do príchodu cirkusu moje malé dieťa zase ožilo a chvíľu jej to aj vydržalo ale asi po 40 minutách teda po oficiálnom konci pred klaňačkami sme radšej odišli keďže už nevydržala sedieť na jednom mieste. Celá šou nazveme to nemala nejaký ucelený príbeh skôr, výňatky z jednotlivých časti, išlo o tom obsiahniť čo najviac postáv z obľúbenej rozprávky, v druhej časti pridali líšky aj krásne vystúpenie na stuhách vo vzduchu, veľmi krásne ako aj jednotlivé choreografie či už vlkov alebo spoločná choreografia na konci, nacvičené a odohrané veľmi profesionálne musím uznať všetko načasované ako hodiny. Naozaj jedna krásna a profesionálna ľadová šou ako stvorená pre deti. Avšak podľa môjho názoru a odporučania pre deti tak od 4 rokov, lebo ako som videla moja malá nebola jediná ktorá na konci už strácala trpezlivosť, alebo potom by sa mal rodič pripraviť nato ak tam chce isť s mladším dieťatkom že celé vystúpenie neuvidí a určite neodporúčam pre deti tak pod rok a pol, aj keď šou je krásna, spevavá, plná svetelných efektov, myslím že pre mladšie dieťa by to bolo skôr veľa podnetov na spracovanie a hlavne časovo asi náročné na sústredenie. Ale inak ak máte niekto možnosť ísť sa pozrieť ešte niekde na toto predstavenie a môžete si to dovoliť naozaj vrelo odporúčam pre celú rodinu.

Hedviga Mlatičekova

Hedviga Mlatičekova

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

http://www.zamona.eu/Som začinajúca fotografka ktorá popri fotení rada cestuje a píše o svojich zážitkoch, mojou hlavnou úlohou je však byť matkou a teda chcem pomocou svojimi článkov aj pomôcť mamičkám sa lepšie orientovať kam s detičkami, keďže svoju ratolesť si nosím všade so sebou. :)Vo svojich článkoch teda spájam materstvo, fotenie a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  KOMENTARESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu