reklama

Sovička

Ako každý týždeň aj tento som sa rozhodovala akú napíšem sem recenziu, zažila som viacero vecí o ktorých by sa dalo písať ..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

...jedno vianočné fotenie, jedného krásneho Mikuláša v detskom klubiku a jedno posedenie pri káve. Trvalo mi dlho sa rozhodnúť či túto recenziu uverejním, ale posilená vlastnou skúsenosťou som sa rozhodla to urobiť.

Stručne najprv opíšem svoju skúsenosť, robila som minulý týždeň svoje prvé interiérové fotenie, potom ako som zavesila fotky na sociálnu sieť dostala som mnoho laikov ale aj kritiky o tom ako boli moje fotky neostré že brať za tieto fotky prachy je zdieranie atď. nebudem to rozvádzať táto kritika sa ma veľmi dotkla a mohla by som celý tento blog venovať tomu, prečo je ťažké začínať podnikať, prečo moje fotky niesu technický dokonalé a že si potrpím na iné veci ako na techniku napr. nato aké emócie moje fotky zachytávajú, dostanem sa však k jadru keď som sa nato všetko vyspala, trochu som sa zamyslela a niektoré technické veci som na svojich fotkách skúsila v post produkčnom procese zlepšiť a už teraz vidím na niektorých že stačí v jednom kroku niečo zlepšiť a celkový efekt je omnoho krajší. Tak postupne kým mala pôjde do škôlky, možno sa zo mňa stane celkom dobrý portrétoví fotograf. Túto svoju skúsenoť by som chcela preniesť aj ďalej, cez svoj článok. Budem dnes písať nie príliš oslnivú recenziu na detské interiérové ihrisko Sovička v Skalici, ale nie preto, aby som tým niekomu ublížila, skôr preto, aby si ľudia ktorí to majú na starosti možno všimli nedostatky na ktoré iné matky takto verejne nechcú upozorňovať. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

K jadru veci hneď ako sme došli na toto ihrisko ktoré sa nachádza v Skalickom obchodnom centre Max na poschodí, som si všimla že ihrisko je rozdelené na dve časti, jedna na hranie, druhá je kaviareň, čo je podľa mňa úplne v poridaku. Aj keď možno jeden otvorený priestor by bol prehľadnejší. Avšak stoly v kavirani sú malé, úplne zle rozmiestnené, človek pri stoloch ktoré sa nachádzajú po obvode priestoru, naráža pri posunutí stoličky do suseda pri inom stole resp. súkromie na nejaký rozhovor sa rovná nule. Je to urobené dosť nešťastne aj v tom zmysle že ak človek sedí nemá veľmi možnosť pozorovať svoje hrajúce sa dieťa lebo buď ma vo výhľade iné stoly umiestnené priamo v strede kaviarne, tak blízko pultu, že sa tam ledva dostane aby ste niekoho nešupli do hlavy, alebo je otočený chrbtom k hracej ploche čo mi príde totálne nepraktické. Čo sa týka obsluhy milá, slečna k nápoju vždy ochotne dala slamku pre dieťa tam nie je čo vytknúť. Taktiež tu je možnosť odložiť si vetrovky na vešiak pri WC aj prezuvky do poličky, čomu dávam plusový bod. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hracia časť na internete sa uvádza že je tu hracia zostava pre maličké deti od 1 do 3 rokov a pre väčšie deti od 3 do 10 rokov. Realita je taká že sa tu nachádza pre malé detičky hracia časť iba šmykľavka s guľôčkami aj tá je uzavretá tak že mamička musí stáť v tej klietke aby mohla dieťatko dávať na šmykľavku, lebo tam niesu schody po ktorých by mohlo ísť samo hore, a tým pádom sa tam viac ako jedno dieťa s maminkou v rovnakom čase nepohrá, okrem toho je tu húsenica - tunel na lezenie ta je úplne v poriadku, a detská kuchynka ktorú by som ale určite nedávala na stranu kde sa majú hrať malé deti kvôli malým súčiastkam (na väčšine detských kuchyniek práve preto píšu nevhodné pre deti do 3 rokov). Pozitívum penová podlaha dieťatko si neulíži a iné pekné hračky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veľká hracia zostava, tu mám teda o niečo viac výtok, aby som bola úprimná v prvom rade je uvedené ako orientačný údaj, že je pred deti do 10 rokov, dovolila by som si povedať že max tak do 7 vzhľadom na jej rozmery rozvediem v nasledujúcej vete. Je rozdelená na dve poschodia tunely hore a hracia časť dole, v tuneloch hore som nebola tak nebudem hodnotiť. Dolná časť v prvom boxe dve hojdačky a jedna akoby hojdacia lopta, medzi nimi otáčavý sĺp s ostňami. Moja dcéra ma dva roky takže tam akože ešte nemala prístup, ale nie je to nejako oddelené ani strážené je to na zodpovednosť rodičov takže sa hrala vo veľkej časti mala ju už nezaujímala. Hojdačky boli síce úplne ok ale 10 ročné dieťa by sa tam určite nepohojdalo lebo už moja malá 92 cm ratolesť mala nohy veľmi tesne nad zemou keď sa hojdala, a výškovo mal ten box tak nízky strop, že som pri nej musela doslova sedieť aby som ju mohla hojdať, lebo som sa tam nedokázala ani len postaviť. Druhý box guľôčky a šmýkačka, postaviť sa tam dá palec hore, na túto šmýkačku je možnosť vyjsť aj po schodíkoch druhá super vec, ale samotne zariadenie je mega nabité statickou elektrinou asi zlý materiál, lebo keď sa tam moja malá šmýkala po každý raz keď som ju chcela na šmýkačku nasadiť tak ma kopla elektirnou, najprv som si myslela že to je preto že má pletený sveter tak som jej ho dala dole, a ostala len v bavlnenom tričku a rifliach a kopanie neprestávalo dokonca keď som ja sama prešla rukou po šmýkačke tam som dostala ranu netuším ako to vzniklo možno to robila moja malá, ale asi po 10 raze keď sa to stalo a už mi brnela ruka malú som odtiaľ odviedla. Posledný box tvorí trampoška nieto čo vyčítať. Za ňou sa nachádza priestor kde sú rôzne autíčka, motorky a podobné veci taktiež v poriadku človeku, rodičovi nevadí že sa mu po kaviarni premávajú malý motorkári nato sme si zvykli :). V prednej časti je ešte taký malý stolík s hračkami na jedmnú motoriku taktiež dávam plus tomuto nápadu. Ďalej je tu WC aj keď na stránke sa uvádza že je oddelené pre mužov a ženy ja som videla len jedno na ňom nápis WC pre detičky ale vybavené naozaj na výbornú dva druhy nočníkov, redukcia na záchod, prebaľovací pult, kôš na plienky tu dávam naozaj veľké plus. Posledná nevýhoda a pre mňa ako matku žijúcu v Českej republike najväčšia nedá sa platiť kartou, takže som bola nútená nechať si svoju objednávku zaplatiť kamoškou, alebo zisť dole na prízemie do bankomatu čo ak máte dieťa a milión vecí v zime so sebou je naozaj nepraktické. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Celkový dojem veľmi rozpačitý myslím že myšlienka dobrá, ale realizácia nedotiahnutá do konca, vidím možnosť na veľa zlepšení či už v usporiadaní stolov v kaviarni, možno to chcelo radšej viac samostatných hracich polí, napr. dve trampolíny so sieťkou, tunelové centurum, možno radšej samotatný bazém s guľôčkami a okolo dve kvalitné šmýkačky menšiu a väščiu, všetko stojace osobitne, aby bol priestor aj pre mamičky na lepšie istenie detí ako tento veľký hrací komplex, (možno by to bolo drahšie ale určite efektívnejšie), ale ako píšem myšlienka dobrá. 

Hedviga Mlatičekova

Hedviga Mlatičekova

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

http://www.zamona.eu/Som začinajúca fotografka ktorá popri fotení rada cestuje a píše o svojich zážitkoch, mojou hlavnou úlohou je však byť matkou a teda chcem pomocou svojimi článkov aj pomôcť mamičkám sa lepšie orientovať kam s detičkami, keďže svoju ratolesť si nosím všade so sebou. :)Vo svojich článkoch teda spájam materstvo, fotenie a cestovanie. Zoznam autorových rubrík:  KOMENTARESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu